maandag 16 november 2009

VERRASINGSBEZOEK !!
















Gisteravond rond 17:00 uur ben ik even samen met onze schaap, geit en ezel op bezoek geweest bij onze overwinteraars in de vakantieboerderij DE MOLEN, deze gasten verblijven hier maar liefs 3 maanden.
De beesten zijn aan mij gewend en ik laat ze dan ook gewoon loslopen, ze wandelen gewoon achter mij aan.
Toen ik aankwam zaten onze klanten net lekker buiten aan het avondeten.
Ze hadden al eerder (ongeveer week geleden) bezoek gehad van een loslopend paard, voor het geval dat dit paard terug zou komen hadden ze al een heleboel eikels gezocht om het paard te voederen.
Nu kwam ik er aanzetten met onze huisdieren ( geit, schaap en de ezel ), dat was wel een grote verrasing.
Ze vonden de eikels dan ook heerlijk en nadat onze klanten flink wat fotos hadden gemaakt van dit onverwachts bezoek en mijn huisdieren hun buikje vol hadden gegeten zijn we weer naar huis gegaan om voor het donker thuis aan te komen.

Geen opmerkingen: