dinsdag 12 oktober 2010

Elise, Emile, Lauren, Joeri en Natalie BEDANKT !!





















































Bovenstaande fotos ontvingen we gisteren van een gezin uit Belgie.


Ze verbleven afgelopen zomer enkele weken in de vakantiewoning HET ERF.


De kinderen hadden een geweldige tijd hier.

De fotos die ze ons hebben opgestuurd zijn o.a. van de survivelexcursie, wandelexcursie in Zuheros en tijdens een middagje vissen bij en stuwmeer.


beste mensen nogmaals bedankt voor de fotos !!
Voor Elise, de jongste van dit gezin en die haar pet verloor in de bergen tijdens de wandelexcursie hebben wij volgend berichtje:
Beste Elise, ik heb jou pet nog niet terug. ik heb van een dorpsbewoonder van het dorpje Zuheros gehoord dat een witte geit jou pet heeft gevonden, en dat deze geit nu af en toe jou pet draagt.
Nou zijn er natuurlijk heeeel veeeeeeel witte geiten in de bergen bij Zuheros. maar ze hebben mijn een foto gegeven van deze geit. we kunnen de geit herkennen aan een beugel.
ik heb de foto van deze geit bij de e mail gedaan zodat pappa en mamma die kunnen uitprinten, dan weet je precies hoe als die geit er uit ziet
Als ik weer in Zuheros kom, dan neem ik de foto ook mee, mischien?? kom ik de geit dan wel tegen en zal ik om jou pet vragen o.k.?


Herman


Geen opmerkingen: